środa, 11 lutego 2015

Super Power Mezo Tonik Bielenda!

Buteleczka ma pojemność 200ml i kosztuje ok 12 zł.
   Witam Was w środku tygodnia!:D Korzystam z wolnego, sesja to już tylko wspomnienie, teraz czas na zasłużony odpoczynek. Leniuchowanie pełną parą, ale posty się same nie napiszą. Jak już zapowiedziałam na Instagramie kilka słów o aktywnym toniku korygującym od Bielendy.
Kupiłam go ponieważ zaciekawił mnie skład i jego działanie o jakim zapewnia producent. Jest on przeznaczony do cery z niedoskonałościami jego celem jest by nasza cera stała się gładka, świeża i matowa a przy tym zdrowo rozświetlona. Ma również zwęzić pory, rozjaśnić przebarwienia oraz zmniejszyć niedoskonałości skóry. 

Ojj długa ta lista prawda? Okazuje się, że nasz Super Power Mezo Tonik to ideał. Najlepsze jest to że ze wszystkim się zgodzę, zauważyłam wszystkie wymienione efekty na mojej twarzy! Zaczęłam go stosować gdy moja cera miała "kryzys", nie wyglądała korzystnie i zdrowo krótko mówiąc, dzięki niemu uporałam się szybciej niż zwykle z tym problemem. Nie mam pojęcia jak on to robi ale jego skład mówi sam za siebie, a znajdziemy tam 3 fajne kwasy, które nasza skóra lubi:
+ Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy- zapewnia intensywne nawilżenie skóry od wewnątrz.
+ Kwas migdałowy- ma działanie antybakteryjne, a także przyczynia się do rozjaśnienia przebarwień oraz złuszcza martwy naskórek.
+ Kwas laktobionowy- stymuluje mechanizmy naprawcze skóry, wygładza i ujednolica kolor skóry.

To co najważniejsze już wiecie tonik się sprawdził i dla mnie jest bomba, ale teraz kilka dodatkowych informacji ważnych przy użytkowaniu. Jak widzicie na zdjęciu płyn jest przezroczysty, na dodatek ma piękny delikatny zapach i to co lubię w nim najbardziej, że jak go nałożę na twarz wchłania się ekspresowo i nie daje uczucia lepkości na skórze.
Myślę, że wszystko co Was może interesować na temat tego produktu znajdziecie w tym poście. Ja osobiście bardzo polubiłam ten tonik i moja cera również. Chętnie będę po niego sięgać i polecać.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz