niedziela, 22 lutego 2015

Naturalny pumeks w tubce- peeling do stóp Bebeauty

  Miły niedzielny wieczór na całego, od jutra wszystko się znowu zacznie. Bieganina, pośpiech, wstawanie, ale cóż zrobić, tak to już wszystko poukładane, że brakuje jeszcze jednego dnia weekendu.:P Może w tym tygodniu będę mieć więcej czasu na bloga, ale na wszelki wypadek korzystam z niedzieli, żeby mi tu nie wiało pustkami. Dzisiaj jeden mały produkt, który zakupiłam spontanicznie już jakiś czas temu i sprawdził się rewelacyjnie. Peeling do stóp Bebeauty zauważyłam na Biedronkowych półkach, szybki przegląd tubki bardzo mnie zaciekawił i stwierdziłam co mi tam 3 zł. tylko więc biorę. 
    Wcześniej używałam tego typu produktów z Avonu, które wahały się ceną 5-15zł., w zależności od katalogu. Niestety ich działanie zaczynało i kończyło się na samym zapachu.:P Z tym jest inaczej, bo robi to co ma robić. Peeling jest naturalnym pumeksem, który usuwa zbędny naskórek z naszych stóp i po jego użyciu możemy się cieszyć gładkimi, zadbanymi stopami. Jak widzicie na zdjęciu ma on jasną konsystencje z wyraźnymi ciemnymi drobniakami i to właśnie one w przyjemny sposób wygładzają skórę. Po użyciu wystarczy zwykły krem nawilżający i stopy są gładziutkie niczym u dziecka. Na dodatek bardzo fajny zamiennik tradycyjnego pumeksu wygodniejszy i jakby nie było jest on w lepszej postaci. Ja już na pewno się z nim nie rozstanę, zaprzyjaźniłam się z nim na dobre! Jest on najlepszym dowodem, że spontaniczne zakupy bywają najlepsze.:)

1 komentarz: