wtorek, 3 lutego 2015

Kremowy kamuflaż- Catrice Camouflage Cream

   
   Po raz kolejny mam dla Was korektor tym razem kryjący, dzięki któremu możemy ukryć niektóre niespodzianki jakie zafundowała nam nasza skóra. Na wstępie pisze już ze jest świetny, ale zapraszam do czytania dalszej części, która myślę, że Was przekona do tego produktu. Osobiście ciesze się bardzo, że go posiadam. To jest to czego szukałam! :)

   

 Jak widzicie na zdjęciu korektor jest w niewielkim opakowaniu, ja nakładam go palcem, ale można też pędzelkiem. Ma pudrowo-kremową konsystencje, która się nie błyszczy, jest matowa. Ładnie zlewa się z podkładem nie tworzy plam i co w nim najlepsze ma pełne krycie tak jak zapewnia producent! Kryje zaczerwienienia, plamy, przebarwienia już jednym muśnięciem, które otrzymuje się cały dzień. Nie zauważyłam żeby się ścierał, czy też nagle przebijał, wieczorem trzyma się równie świetnie co rano po nałożeniu.


   Teraz tylko mała uwaga. Warto zadbać przed makijażem o dobre nawilżenie twarzy, jeśli o to nie zadbamy w szczególności teraz w okresie zimowym skóra jest bardziej przesuszona i korektor to wychwytuje i widoczne są suche skórki. Jednak jeśli będziecie o tym pamiętać nie ma się czym martwic.

Korektor możecie zakupić m.in. w drogeriach "Natura", opakowanie ma pojemność 3g i kosztuje tylko 13 zł!!! Posiadam odcień 020 Light Beige. Podsumowując to kolejny produkt Catrice, który polubiłam i sprawdza się na mojej skórze, na dodatek to najlepszy dowód, że dobry kosmetyk nie musi być drogi. :)

1 komentarz: