czwartek, 5 lutego 2015

Dziewczyny lubią brąz! Puder brązujący KOBO

Staram się nadrabiać powoli zaległości i korzystać z wolnych wieczorów na napisanie dla Was kilku słów. Pomysłów masę, a z czasem to różnie bywa. Na ten wieczór przygotowałam matowy puder brązujący firmy KOBO, który mogłyście zobaczyć już w zapowiedzi (Zobacz więcej), a reszta już wkrótce, ciągle czeka na swoją kolej.

Puder zakupiłam impulsywnie, skusiła mnie promocja oraz ciekawość. Produkt został wyprodukowany dla sieci Drogerii Natura i kosztował na promocji tylko 13 zł! Normalna cena to ok. 20 zł. Występuje on w 3 wariantach, pozostałe 2 również mnie kuszą, a są to pudry rozświetlające i matujące.
Według producenta puder ma za zadanie nadać naszej skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny. Idealnie nadaje się do konturowania i modelowania twarzy i ciała.
Odcień 308 Sahara Sand (9 g)
Ogólnie jestem zadowolona z jego efektów, rzeczywiście jest on zgodny z etykietą, dobrze się trzyma i również nie da się przesadzić z jego ilością. Nadaje delikatną opaleniznę (a nie sztuczną z wyglądu) w naturalnym, matowym odcieniu. 
Lubie też w nim to, że nie widać go na skórze, widoczny jest tylko jego kolorek. Cóż tu dużo mówić, spróbujcie same! Jeśli miałyście jakiś inny puder KOBO dajcie znać , chętnie wypróbuje kolejny.:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz