sobota, 20 grudnia 2014

Zapowiedź! :)


Jak widzicie troszkę się nie odzywałam, a teraz zalewam Was falą postów. Niestety ostatnio dużo przebywałam na uczelni, miałam sporo zamieszania i zaczynałam pisanie a skończyć nie było kiedy. Na szczęście zbliżają się święta i po przygotowaniach mogę nadrobić zaległości, a troszkę planów mam w głowie co do następnych postów. Podczas studiowania znalazł się również czas na małe zakupy:)
1. Lakiery do paznokci różnych firm.
2. Puder brązujący KOBO
3. Tusz ASTOR
4. Baza pod makijaż BEBEAUTY
5. Odżywka do włosów L'OREAL
6. Korektor do paznokci

Na zdjęciu możecie zobaczyć ich część i o tych kosmetykach na pewno wspomnę w najbliższym czasie. Prawie wszystko jest dla mnie nowością oprócz tuszu z Astora i lakieru do paznokci z Maybeline, wiec pewnie zacznę od tych kosmetyków, ponieważ mam już o nich wyrobione zdanie. Jeśli interesuje Was któryś z produktów zachęcam do zaglądania!:)

 Po kilkakrotnym już użyciu pudru brązującego z KOBO, jestem zadowolona, więc jeśli szukacie podobnego kosmetyku to wpadnijcie do Natury tam znajdziecie produkty KOBO w promocyjnych cenach. Pudry brązujące, matujące i rozświetlające za niecałe 12 zł!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz