wtorek, 30 grudnia 2014

Baza kontra baza

Obecnie jestem w posiadaniu dwóch baz pod makijaż, więc postanowiłam napisać ich wspólną recenzje, ponieważ są one troszkę rożne. Same będziecie mogły ocenić, która jest bardziej odpowiednia dla Was, ja już znalazłam swojego faworyta. Życze miłego czytania! :)


 Wygładzająca baza pod makijaż BeBeauty 


   Według informacji na tubce celem bazy jest wygładzenie skóry na której znajdują się drobne zmarszczki czy też niedoskonałości, które również baza kryje, nadaje matowy efekt skóry oraz utrwala makijaż.
    
   Po dłuższym stosowaniu jestem w stanie stwierdzić, że baza wygładza rożnego rodzaju nierówności oraz ją matuje i jest to niewątpliwie jej duży plus. Jednak nie bardzo zgodzę się z kryciem niedoskonałości według mnie nie jest ono minimalne i to samo dotyczy się również poprawy trwałości makijażu, niestety nie zauważyłam jakiejś większej różnicy. Co do konsystencji bazy jest lekka i dobrze się wchłania, ma kolor pudrowego różu. 

   Uważam, że baza nadaje się do cery mało problematycznej, wtedy może być odpowiednim uzupełnieniem makijażu. 
Dostępna w sklepach Biedronka . Tubka 30 g w cenie 9.90 zł.

Baza pod makijaż Free Skin Delia

   Teraz mamy do czynienia z bazą korygującą, której zadaniem jest utrwalenie makijażu, matowienie oraz redukcja zaczerwienień, a do tego nawilżenie naszej skóry.

   W tym przypadku nie mam si
ę czego doczepić, baza poradziła sobie z moimi niedoskonałościami i zaczerwieniami, świetnie zmatowiła i nawilżyła moja skórę.  Zauważyłam również lepszą trwałość makijażu, co jest dla mnie również dużą zaletą. Konsystencja jest także lekka dobrze się rozprowadza, delikatnie pachnie i ma zielonkawy kolor. Wygodna pompka, wystarczy jedno naciśniecie i wydobywa się wystarczająca ilość produktu na jedno użycie, przez co mogę stwierdzić, że jest wydajna.

    

    Podsumowując tą bazę, będzie na pewno odpowiednia do każdej cery jak i tej z problemami jak i bez. Nic dziwnego, że została nagrodzona przez magazyn JOY tytułem TREND 2013!

   Baza ma pojemność 55 ml,   zakupiłam ją na stronie kosmetykizameryki.pl za 19.99 zł. i tam ją pierwszy raz widziałam i nie wiem czy możecie ją znaleźć w drogeriach ale przy najbliższej okazji to na pewno sprawdzę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz