poniedziałek, 29 grudnia 2014

Tołpa - domowe mini SPA

Saszetka 42 g - cena ok 9 zł.

Po przerwie świątecznej mam dla Was krótkiego posta.  Orzeźwiający peeling-maska TOŁPA. Jak dla mnie wielkie odkrycie, polecane już wcześniej przez nieesie25, która skusiła mnie do tego zakupu (jak i do wielu innych). Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry, jej zadaniem jest odnowa i wygładzenie naszej skóry przy czym świetnie można sie zrelaksować, rozluźnić. Po ciężkim dniu jest to najlepsza nagroda dla mnie i mojego ciała, dlatego myślę że warto wspomnieć o tym produkcie.

W składzie tego cuda nie znajdziemy:
- sztucznych barwników,
- silikonów,
- parabenów,
- PEG-ów,
- oleju parafinowego.
Znajdziemy za to naturalne olejki eterytyczne:
- werbene,
- paczule,
- limonke,
- cytryna.

Producent poleca nałożyć maskę-peeling na umyte 
ciało zaczynając od stóp, idąc w górę, masując przy tym delikatnie całe ciało. Ja osobiście nakładam ją tylko na twarz, szyję, dekolt i ramiona. Produkt daję uczucie odprężenia i przyjemnie rozgrzewa skórę, nawet w zwykłej łazience można poczuć się jak w SPA. Na opakowaniu piszę również, że saszetka starcza tylko na 1 użycie ja użyłam ją już kilka razy i jeszcze sporo zostało, być może za mało jej nakładam (w co wątpię) ale efekt i tak jest świetny jak dla mnie.
Dzięki tej niewielkiej saszetce, pomimo cen marki Tołpa jestem bardzo ciekawa wypróbować wiele innych ich produktów i jestem pewna, że nie pożałuję. Są to produkty które mają świetny, naturalny skład i mam nadzieję że każdy z nich sprawdzi się jak ta maska.
Dorzucam Wam zdjęcie, gdzie możecie dokładniej poznać właściwości i skład tej maski, opis jest bardzo zachęcający i w pełni się z nim zgodzę! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz