niedziela, 16 listopada 2014

Pierwszy post

Witam Drogie Panie! :) 
    Dzisiejszy dzień skusił mnie do założenia bloga. Nie była to pierwsza pokusa, zdarzały się już takie myśli i w końcu się stało! Co z tego będzie? Zobaczymy. Chcę przedstawić kilka moich propozycji kosmetycznych, moje sprawdzone produkty, oraz te które z jakiś powodów się nie sprawdziły. Chciałabym także poruszyć temat mody. Uwielbiam zakupy! Więc na pewno się coś nawinie z tej tematyki. Kolejny sprawa to gotowanie, jeden z najprzyjemniejszych jak dla mnie obowiązków. Lubie eksperymentować w kuchni i bawić się przepisami, z czego czasem może zdam relacje co mi z tego wyszło dobrego (porażkami nie będę się chwalić :P).
    To tyle słowa wstępu do bloga. Mam nadzieje, że miło będzie się czytać i może którejś z Was pomogą moje spostrzeżenia i liczę również na Wasze cenne uwagi . Zapraszam do lektury! :)

1 komentarz: