piątek, 21 listopada 2014

Recenzja podkładu w musie od Max Factor


 
   Kolejny dzień i kolejny produkt. Tym razem chcę napisać kilka słów o podkładzie w musie z firmy Max Factor WHIPPED CREME FOUNDATION.
   
 Mam go w swojej kosmetyczce już od maja i mam nadzieję, że jak najdłużej tam zostanie.:) Producent oferuję Nam 4 odcienie z pewnością znajdziecie bez problemu coś dla siebie. Ja posiadam odcień 50 (Natural) i bardzo ładnie komponuje się on z moja cera.

    Sam podkład dobrze się nakłada, delikatnie pachnie, jest lekki i co najważniejsze nie sprawia, że nasza twarz jest lepka! Ładnie odświeża i rozświetla skórę, a do tego jest niewidoczny, przez co możemy otrzymać ładny i naturalny wygląd. Co do krycia nie jest idealne, nie poradzi sobie na pewno z większymi niedoskonałościami, za to z mniejszymi bez problemu.  Utrzymuje się do 8h na skórze (bez bazy tylko na zwykłym kremie). Jak widzicie na zdjęciu wyżej jest bardzo wydajny, pomimo że często go używam to ubyło go ledwie połowę, czego się nie spodziewałam bo jest go tylko 18ml!
   Możecie go kupić w każdej drogerii za ok. 50 zł. jednak myślę, że warto, w szczególności jeśli uda Wam się go kupić na promocji.
 


PS. Przepraszam Was za obdarte wieczko, ale często ze mną podróżuje więc wygląda jak wygląda. No ale liczy się wnętrze!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz