poniedziałek, 17 listopada 2014

Moja pierwsza perełka - Bio-Oil.

   Na dobry początek tygodnia, jak i mojego bloga, chce Wam przedstawić mojego ulubieńca. 
Używam go już od ponad roku do mojej codziennej pielęgnacji twarzy i jest to kosmetyk z którym  na pewno się już nie pożegnam. Mowa o uniwersalnym olejku do twarzy i ciała Bio-Oil, który mogę Wam polecić z czystym sercem.
Ma on szerokie zastosowanie,  jest idealny dla każdej z Nas niezależnie od wieku (używa go również moja babcia i mama). Bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Nakładam go co wieczór po kąpieli, delikatnie pachnie, nie jest za tłusty i dość dobrze się wchłania, na dodatek jest bardzo wydajny!
Zalecany jest również dla skóry z rozstępami czy bliznami (akurat pod tym względem go nie sprawdzałam, ale słyszałam i na ten temat pochlebne opinie).

Dołączam Wam także opis od producenta prosto z etykiety.
Możemy zakupić go w aptece, drogeriach czy też przez allegro. 
Cena za 60 ml: ok 25zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz