niedziela, 30 listopada 2014

Magiczna kredka od Catrice!

Mam dla Was dzisiaj moje odkrycie tego miesiąca, które bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło!:) Skusiłam się na zakup Eyebrow Lifter od Catrice, czyli kredka rozświetlającą łuk brwiowy (i nie tylko).
 Jej celem jest "otwarcie" naszego oka jak i rozjaśnienie okolic oczu. Robi to naprawdę świetnie, nakładamy ją po czym delikatnie rozcieramy i już! Możemy się cieszyć ładnie rozświetlonym i wypoczętym oczkiem.:) Świetnie nadaje się do do maskowania cieni pod oczami, dodaje świeżości do naszego spojrzenia bez jakiegoś brokatowego świecenia.

Kredka ma kolor perłowy, w odcieniu pudrowego różu, jednak po roztarciu zostaje sam delikatny blask. Według producenta przeznaczona jest do rozświetlania łuku brwiowego, jednak ja używam ją również w okolicy oczu (łuk brwiowy, od wewnętrznej strony oka oraz lekko pod okiem) czasem nakładam też na linie wodna.




Tak wygląda kredka na skórze przed roztarciem,  troszkę niżej była taka sama, jednak ją roztarłam i został tylko blask po niej, jednak mój aparat tego nie wychwycił:( (postaram się o lepsze zdj!)

   Podsumowując, produkt ten jest uniwersalny, daje bardzo ładny efekt, idealnie sprawdzi się w Waszym codziennym makijażu! Możecie ją kupić za ok 14 zł., na pewno będzie Wam długo i dobrze służyć.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz