sobota, 4 kwietnia 2015

Paznokciowe Inspiracje

 Kochane kobitki! Jak możecie zauważyć na Instagramie wrzucam dość często co tam zmajstrowałam na swoich paznokciach, nie są to wcale trudne rzeczy i może je zrobić każda z Nas. Dlatego też chcę Wam podać kilka pomysłów jak z zwykłych lakierów zrobić coś więcej. Sama nieraz szukałam inspiracji w internecie, ale znaczna większość wymaga naprawdę większych umiejętności i precyzji w ręce, której ja niestety nie posiadam. Znudziły mi się już jednokolorowe paznokcie więc chcąc troszkę ożywić mój manicure mieszam kolorki itd. Mam zamiar także wdrażać coraz więcej wzorków i innych ciekawszych elementów dlatego będę walczyć, ćwiczyć i próbować żeby na moich dłoniach zawiało większym szaleństwem. Zresztą od dawna wiadomo, że dłonie są wizytówką kobiety!:) Sama nie zawsze mam tyle czasu by bawić się lakierami, ale w moim tajemniczym pudełeczku znajdują się również magiczne lakiery szybkoschnące, które są świetnym rozwiązaniem na piękne paznokcie.
Matt Black P2 & GR Galaxy Yellow
GR Galaxy Black & GR Fantastic Color Blue
Barry M Blue & GR Grey & Maybelline Crystallize
Maybelline ColorShow & GR Galaxy Black
GR Grey & GR Galaxy Yellow
GR Galaxy Black & Maybelline ColorShow
BarryM&Maybelline



Bebeauty & Maybelline ColorShow White

Na koniec jedne z moich ulubionych i nie wiem jakim cudem posiałam oryginał;( BarryM & Pupa
Niestety nie jestem mistrzem w robieniu zdjęć i moje dłonie nie są także idealnymi modelami, ale chodzi o sam pomysł i może któryś z nich Was zainteresuje. Żałuje, że nie cykałam jeszcze kilku innych ale jeśli dozbierają się kolejne pomysły i zostaną one wykonane możecie spodziewać się kolejnego tego typu posta. Niestety na zdjęciach nie wychodzi to jakoś extra jak już pisałam, ale zawsze po malowaniu nakładam jeszcze nabłyszczacz. Przy dobrej kondycji moich paznokci wyglądają one naprawdę dobrze i padają czasem pytania czy to moje prawdziwe paznokcie. Zawsze miło powiedzieć że tak.;) Na koniec tego posta chcę Wam życzyć pięknych i radosnych Świąt w gronie rodziny. Trzymajcie się ciepło (pomimo tego śniegu)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz