sobota, 20 lutego 2016

Milion rzęs! - Mam i ja :)

 

Większość z nas marzy o pięknym uwodzicielskim spojrzeniu. Na półkach sklepowych jest mnóstwo maskar, które obiecują cudowne efekty, a później bywa różnie. Za to dzisiaj będę pisać o wyjątkowo dobrym tuszu jak i wyjątkowo drogim.:) VOLUME MILLION LASHES!  

Wizualnie tusz robi już bardzo dobre wrażenie, szczoteczka prezentuję się równie obiecująco i rzeczywiście daje rade. Bardzo fajnie wyłapuję pojedyńcze, nawet te mniejsze rzęsy przez co naprawdę daje super efekt gęstych rzęs. Na dodatek szczoteczka nie jest zbyt duża, więc mniejsze ryzyko niechcianego przybrudzenia powiek przy malowaniu. Jeśli chodzi o konsystencje nie jest za gęsta, ani za rzadka, dzięki czemu fajnie się nakłada i szczoteczka nie jest "obładowana" nadmiarem tuszu. Kolejny plus to trwałość, po całym dniu nie zauważyłam żeby się kruszył a tego bardzo nie lubię.... i jestem na to bardzo uczulona. Więc za to wielki LIKE! Finalnie rzęsy wyglądają na gęste i długie, a spojrzenie nabiera efektu wow.


Czego chcieć więcej? No może mniejszej ceny, bo jednak ok.50 zł. za tusz to lekka przesada jak dla mnie, ale przy dobrych promocjach na pewno będę na niego czyhać! Jak komuś cena nie przeszkadza to bardzo, bardzo polecam! :)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz