środa, 22 lipca 2015

GotuJEMY- Wrapy w wersji śniadaniowej i obiadowej! :)

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam problem z wymyśleniem co ugotować na obiad, czy co przygotować na śniadanie, a na dodatek żeby to było coś co zjem ze smakiem.:) Nieraz ratuje się pomysłami z internetu , lub kombinuję sama jak na przykład dzisiejszy bohater, wrap śniadaniowy, który był spontanicznym wymysłem. Tym razem jednak ja chcę dać pomysł na coś smacznego i być może zagości u Was któryś z wrapów. Nie są to skomplikowane przepisy i większość z Was pewnie jadła i może nawet przyrządzała, jeśli jednak nie to bardzo zachęcam!

 
I. WERSJA ŚNIADANIOWA
Jak już pisałam na Instagramie jest to dość duży wrapik, a na dodatek z bardzo bogatym wnętrzem, więc idealnie nadaje się na śniadanie dla dwóch osób. Składniki są bardzo proste, wszystko co macie w lodówce i lubicie, ja akurat miałam full wypas:P

Składniki:
- wrapy
- jajko
- troszkę cebulki
- pieczarki
- mix sałat
- pomidor, ogórek
- ser żółty
- szynka
- sosy według uznania

1. W pierwszej kolejności podsmażamy cebulkę i pieczarki.
2. Na czystą patelnie kładziemy wrapa zalewamy go równomiernie 1 roztrzepanym jajkiem i dorzucamy na górę podsmażone pieczarki.
3. Smażymy na małym ogniu, aż zetnie się jajko.
4. Gotowego wrapa przekładamy na talerz i smarujemy go naszymi sosami, następnie dajemy na niego sałatę pokrojoną szynkę, ser pomidor ogórki.
5. Zwijamy na pół i jemy!


II. WERSJA OBIADOWA

Tutaj już troszkę skład bardziej wymagający, ale za to efekt końcowy bardzo smaczny i syty. Bez porównania z wrapami z Mc'Donalds czy KFC:) Kurczaczka można także podać w panierce, jednak w samych przyprawach jest równie smaczny, a na dodatek mniej kaloryczny.

Składniki:
- wrapy
- pierś z kurczaka
- mix sałat
- pomidor
- żółty ser
- przyprawy
- sosy według uznania

1. Przyprawione piersi smażymy na patelni.
2. Kroimy ser oraz pomidora
3. Wrapka podsmażamy na patelni, by się zarumienił bądź nad samym palnikiem lekko przypalamy.
4. Tak przygotowanego wrapa smarujemy sosami, dajemy sałatę, kładziemy kawałek kurczaka, dokładamy ser i pomidora.
5. Zwijamy i wcinamy! :)

SMACZNEGO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz